victoriajohannesson

Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Victoria Johannesson - 14 februari 2011 19:41

så trött är jag, imorse så steg jag upp vid halv sju åt frukost och gick och la mig igen, alltså ärligt det måste ni testa man blir helt underbart bra på humör och kroppen får vila efter man har proppat i sig frukost, men iaf när jag väl gått och lagt mig blir jag svin trött och ibland som alla vet är det väldigt svårt att hålla upp ögonen, så ja jag vaknade till efter 35 minuter och då var det tio minuter kvar tills jag skulle vara klar och gå till bussen, paniiiiiiiiik :D men som alltid är jag snabb nog så det gick bra denna gången med :)


imorn får det bli ett veckans vidoeklipp tror jag, om jag hittar något bra :D Vi får se vad det bli, nu ska jag gå in och duscha iaf, tappa massa hår, föresten nästa vecka ska jag klippa mig hur skönt som helst, dock kommer frisören få dåndimpen och undra vad fan jag har gjort med mitt hår, för seriöst igår låg det en fruktansvärt stor tuss hår på golvet från mitt kära huvud, funderar skarpt på om jag blivit mann och gammal till att tappa håret, för igår vare det fan extremt, stackars hår vad jag utsätter det för lidande ! skulle inte lagt i dom där 8 blonderingspaketen på två veckor tror jag :O

Av Victoria Johannesson - 14 februari 2011 12:42

sitter i cafeterian nu med Moa och Josefin.. Har precis gjort klart ett arbete i utrotningshotade arter om miljöbanken. väldigt mycket man inte vet om egentligen.. hahah :D

men iaf nu ska jag börja skriva på ett till arbete i det ämnet som vi ska redovisa sen, och man ska kunna allt utan till så det blir att pluggga en massa, även om jag verklgen hatar att redovisa så, menmen vadå tappar bort halva texten när man blir nervös, menmen det ordnar sig nog, det är ju inte så farligt så man dör.. D:


Gillar skarpt saker och ting endel sagt till vissa lärare menar jag, hm kul att man får veta på saker som man inte ens varit med på och bestämt men ja det är deras problem inte mitt. Det enda som är jävligt tråkigt är att det inte bara drabbarr en människa !!!! så ja tänka kanske man ska börja göra eller något..

jajaj PROBLEM säger jag bara.


Sen iaf ska jag åka till Gil och mysa med honom han ska få vila ett tag nu för nu har han varit så duktig länge så nu förtjänar han att växa sig stor och stark :D äta mycket mat :DD


Sök i bloggen

Presentation


Hej jag som driver denna blogg heter Victoria, och mitt liv ägnas mest åt min häst Gil :) jag är mer mot det naturligare sättet att hantera och hålla en häst så har ni funderingar tveka inte att fråga ;)

Omröstning

vilken årstid ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Tiden

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Bloggvärde

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards