victoriajohannesson

Alla inlägg den 12 februari 2011

Av Victoria Johannesson - 12 februari 2011 16:43

Det var tänkt utav mig själv idag att jag skulle få sova lite längre, vaknar upp och ser att det är hur ljust som helst ute tänkte åh men härligt nu har jag kanske sovit till 10 eller något, hell no halv åtta :O hahah jag dör, så ja det gick ju inte somna om utan det fick bli att gosa med Klas och busa med han lite ^^ katten alltså :d iaf sen orkade jag inte ligga kvar så eftersom det var så underbart fint väder så tog jag med hundarna ut på en promenix och då var klockan bara halv nio, med andra ord gick det inte så värst fort för dom fyrbenta, så ja vi kom inte så långt :)


Sen var det frukost, sitta vid datorn och sen iväg till Gil ! Då va klockan bara elva typ, iaf väl där så var det helt underbart, Sassa var också med och hon låg i snön och njöt av att solen stekte henne :) Kollade Gils mun och han har fortfarande inte tappat framtanden som har varit lös nu i minst tre veckor eller vad det är, men jaja den ramlar väl ut snart iaf !


Tänkte att han skulle få hoppa idag, både träning för bogen när han måste anstränga sig i den djupa snön och sen få röra lite extra mycket på ryggen, men tja hindrena var lite insnöade så orkade inte bära fram dom, så vi körde lite bus bara och det märsks så väl på honom när han uppfattar situtionen som busig och av mitt kroppsspråk så då laddar han gärnet och försöker jaga en :D hahah men så fort man rätar upp sig och ber om en annan sak så tjopp säger det så är han tillbaka på marken igen för arbete :D tränade inget speciellt idag, tänkte bara att vi skulle få till några bra kort men vi såg bara allmänt roade ut utav situationen (Y)

Sen slängde jag upp Cassandra en stund löst denna gången med utan huvudlag med bara 2 spön och bara hon gör tydliga hjälper och sätter sig djupare så lyccnar han jätte bra :d men ibland blir båda förrvirrade så vi får jobba på det :D

Lite buga fick vi till också i snön, han snurrar inte längre runt utan tar det helt lugnt och väntar så skönt inte långt kvar tills jag kan lägga ner benet helt på marken :)


Ikväll blir det melodifestivalen hoppas på många bra bidrag !!

Sök i bloggen

Presentation


Hej jag som driver denna blogg heter Victoria, och mitt liv ägnas mest åt min häst Gil :) jag är mer mot det naturligare sättet att hantera och hålla en häst så har ni funderingar tveka inte att fråga ;)

Omröstning

vilken årstid ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Tiden

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Bloggvärde

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards