victoriajohannesson

Alla inlägg den 17 februari 2011

Av Victoria Johannesson - 17 februari 2011 18:31

har precis ätit färdigt nu, mums va gott det var med lasagne, mjuk macka och ost :D

känner verkligen lite lätt ångest över svenskan, lixom vaaaaad ska jag skriva ? har inte en endaste blek, vet att jag tjatar men seriöst det är nästa fredag :O kommer döööö !

typ hej jag ska berätta om en resa till Spanien jag gjorde vi badade, solade och red på hästar sen shoppade vi lite, jag tyckte det var fruktasvärt varmt och det riktigt klibbade på kroppen av all värme. så färdig det var 5 minuters muntlig redovisning typ. nej men ärligt åååhhhhh !!!


Iaf idag fick vi sluta mkt tidigare än planerat, och för mig är det aldrig en fördel eller iaf inte på vintern eftersom jag måset vänta på pappa, så slutar man halv tre och han kommer halv fem så orkar man egentligen inte vänta och nu när det är så svinit kallt så vill man inte gå hem, men jag gick till stallet idag. För att rensa lite tankar, och det var faktiskt skönt dock var det väldigt halt. men jag kom fram utan att ha brutit benen. pojkarna busade iaf som vanligt och Edla stog och tryckte i ett hörn i sin hage, nu hoppas jag verkligen vi får hösilage imorn så kanske vi kan släppa in henne till pojkarna :D skulle ju vara lite trevligare för henne :) men gjorde iaf bara iordning sakerna till både Gil och Bäbis eftesom Cherie fortfarande ligger i magsjuka :)


Svenks maffia idag på tve klockan nio, höhö inte världens bästa människor kanske :o

Sök i bloggen

Presentation


Hej jag som driver denna blogg heter Victoria, och mitt liv ägnas mest åt min häst Gil :) jag är mer mot det naturligare sättet att hantera och hålla en häst så har ni funderingar tveka inte att fråga ;)

Omröstning

vilken årstid ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Tiden

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Bloggvärde

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards