victoriajohannesson

Alla inlägg den 7 april 2011

Av Victoria Johannesson - 7 april 2011 20:46

idag har vi fått våran besättningsstudie klar, känns jäkla gött faktiskt, nu ska den ju bara sammanställas och skrivas in på datorn och snyggas till.. man hoppas ju faktiskt på att få ett mvg i kursen för kan ju faktiskt gris jäkligt bra om jag får vara ärlig ^^ haha, idag har jag faktiskt kommit väldigt långt i min rädsla eller vad man ska kalla det att behandla slaktsvin, och idag har jag säkert sprutat 4 eller 5 grisar med kanske 2 sprutor tillvardera så det är ett väldigt stort steg och jag känner mig mycket säkrare,man kan ju bara bli bättre om man jobbar sig fråmmåt och utsätter sig för det :)


men ja så det enda jag verkligen bönar och ber om att göra är att spruta suggor för dom är inte trevliga ! men ja det kommer väl det någon gång det med :)

Av Victoria Johannesson - 7 april 2011 20:42

Idag blir Gil hela 3 år :D grattis säger vi till honom, som fick ett lass med mat förrut, med cornflakes och grejjer.. det gillades skarpt kan jag lova ^^ hahaha :D hade ju velat köpt något nytt men just nu har jag lite torka på vad jag ska köpa för grejjer så ^^ Det fick bli ett gott lass med mat ist :D


   

mammas goding är det vad du är :)  

Sök i bloggen

Presentation


Hej jag som driver denna blogg heter Victoria, och mitt liv ägnas mest åt min häst Gil :) jag är mer mot det naturligare sättet att hantera och hålla en häst så har ni funderingar tveka inte att fråga ;)

Omröstning

vilken årstid ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Tiden

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Bloggvärde

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards