victoriajohannesson

Alla inlägg den 25 april 2011

Av Victoria Johannesson - 25 april 2011 23:08

idag så har jag inventerat på macken hela dagen som mamma jobbar på.. Gick väl bra som det alltid brukar göra, haha (Y) så räknat godis och tvätt saker till bil har jag gjort idag som sagt, kom hem vid halv fem eller något...


sen var det vidare till stallet, var ju meningen att Cassandra skulle dit själv men eftersom det inte tog så himla lång tid att "jobba" så kunde jag hänga med ändå, men Cassandra fick fortfarande träna med honom som vi sa igår att hon skulle... la fram två bommar som hon fick longera över som låg på varsin sida om "volten" alltås mot varandra med ändarna eller vad man ska säga.. men det gick jätte bra, dock så vände han in ganska mycket mot henne så det var väl det enda, men jag menar hon har jobbat honom från marken inte alls många gånger så man kan ju inte förvänta sig att det ska gå lika bra som det gör för mig eftersom jag tränar väldigt mycket med honom ! men detta ska vi ändra på nu eftersom hon äger ju hästen hon med :)


sen så tog jag över och tränade lite med bron och idag ställde han faktiskt upp ett ben ordentligt på den, så nöjd är jag faktiskt :) så det har varit en bra dag med andra ord, dock så inser jag nu såhär på kvällskvisten att jag ska upp om några timmar för nu börjar skolan igen -.- -.- -.- -.- :O :O :O så himla döden ;O men nu ska jag kolla klart på filmen så ska jag gå och sova sen :)

Sök i bloggen

Presentation


Hej jag som driver denna blogg heter Victoria, och mitt liv ägnas mest åt min häst Gil :) jag är mer mot det naturligare sättet att hantera och hålla en häst så har ni funderingar tveka inte att fråga ;)

Omröstning

vilken årstid ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Tiden

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Bloggvärde

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards