victoriajohannesson

Alla inlägg den 13 april 2011

Av Victoria Johannesson - 13 april 2011 13:04

det är redan onsdag, det innebär att denna veckan har gått fortare än vad jag trodde minst sagt så har denna dagen också gått för fort för min del.. skulle behöva spola tillbaka tiden till klockan nio igen tror jag så jag får färdigt mer uppgifter.. gjorde klart gårsuppgiften förrut den blev verkligen bra måste jag säga dock blev den typ 6 eller 7 sidor tror jag :O hahah nu har lars att läsa minsann ;) han kanske tröttnar efter halva och skriver mvg iaf ? vem vet, hoppas verkligen jag får det på den iaf..


gjorde  även klart en powerpoint nyss också som jag ska redovisa på fredag om sibirisk tiger faktiskt, och det som jag tyckte var roligt med det är ju faktiskt för att jag har egna bilder till uppgiften så det är inge googlat här inte :)


nu ska jag börja skriva in alla mina grisfrågor på datorn så jag kan skicka iväg dom också, sen hoppas jag på att jag blir färdig med etikuppgiften idag också.. vill heslt vara i stallet innan tre känner jag också så har lite press på mig här nu :) men det är bra det !!!!


Igår var det Vårfest här på skolan det innebär att eleverna gör en massa spex och uppträder på sen detta är för att man vill skämma ut lärarna å mycket det bara går för det är det mest handlar om :) det var iaf SJUUUUUKT bra mkt bättre än förra årets måste jag säga eleverna har gjort det mkt bra iår, diggade mest den rimmade låten och Cajsa och Marions "teater" spex om hur lärarna här på skolan ser det att använda repgrimmor i ridhuset... SJukt roligt var det och fruktansvärt likt :) det som va skoj var att de faktiskt babblade allt ur käften hade inga papper och kollade på och så :) haha men det hela ger jag faktiskt VG, och maten ska vi inte tala om och glassen den med ÅHH super god va proppmätt ända fram till frukost inorse kändes det som :) Ne det gjorde ni sjukt bra :DDD


   
  

Sök i bloggen

Presentation


Hej jag som driver denna blogg heter Victoria, och mitt liv ägnas mest åt min häst Gil :) jag är mer mot det naturligare sättet att hantera och hålla en häst så har ni funderingar tveka inte att fråga ;)

Omröstning

vilken årstid ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Tiden

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Bloggvärde

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards