victoriajohannesson

Alla inlägg den 11 april 2011

Av Victoria Johannesson - 11 april 2011 21:03

idag har det varit vanlig skoldag för min del, varken heldag i svinkurs eller praktik som sagt. kändes rätt tråkigt faktiskt att va tillbaka, alla skolarbeten bara påmindes och det man har på sig är endast 2 månader för då är det studenten :O 2 månader !!!

Aja idag fick vi iaf våra studentmössor och jag måste säga den va sjuuuuukt snygg ;) det står redan 3 namn i den :)


sen så var vi faktiskt till racketcentret och hade idrott, körde tennis, badminton och squasch riktigt roligt men huuuur svårt som helst ju :O

men iaf vi överlevde dock har jag lite ont i armen faktiskt :)


Sedan var det vidare till stallet, fortfarande helt underbart väder, kunde gå i tunn långärmad utan en tillstymmelse för att frysa, men iaf så gjorde vi iordning alla saker och så som vanligt, sen plockade vi in Gil och fram med slangen. Och eftersom det va så sjukt fint väder så täntke jag att idag ska vi gå mkt längre med slangen än vad vi brukar så spolade hela honom idag faktiskt ! så nörjd är jag över honom så ni kan inte fatta vad stolt jag är, och allt detta har jag åstadkommit själv eller ja jag och min syster :D hur bra är inte det gjort ?


sen för att han skulle torka så gick vi en riktigt lång promenix, ut i skogen och vandrade gjorde vi hoppade lite över någon pinne och så, riktigt mysigt, och gil skulle minsann visa vägen :) pojken min :) ne nu är det CSI :D


 

Sök i bloggen

Presentation


Hej jag som driver denna blogg heter Victoria, och mitt liv ägnas mest åt min häst Gil :) jag är mer mot det naturligare sättet att hantera och hålla en häst så har ni funderingar tveka inte att fråga ;)

Omröstning

vilken årstid ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Tiden

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Bloggvärde

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards