victoriajohannesson

Alla inlägg den 10 april 2011

Av Victoria Johannesson - 10 april 2011 14:51

yes idag är det söndag det innebär att man ska tillbaka till skolan imorn för en extrem vecka i plugg plugg och återigen plugg. har uppgifter upp till öronen som jag vetat om väldigt länge men som jag inte tagit tag i än, eller jag har ju börjat med etikuppgiften, men den kunde ha varit färdig för 3 veckor sen... läste igenom nationella häftet idag också och texterna är ju helt cp, har inte en endaste blek om vad jag ska prata om och redovisningen är på torsdag :O hjälp vad ska jag ta mig till ??


nu ska jag ut och övningsköra, sen ska vi till stallet. där ska det göras iordning och plcoka in lite hästar, ska även testa släppa ihop Gil med lill plutten Zeb idag som försökt para sig med Edla :) haha men ja så är det, tror dom kommer funka jätte bra ihop faktiskt, dock kommer väl Gil köra med honom så mycket så han kommer vara aldeles slutkörd om dagarna :)

Sök i bloggen

Presentation


Hej jag som driver denna blogg heter Victoria, och mitt liv ägnas mest åt min häst Gil :) jag är mer mot det naturligare sättet att hantera och hålla en häst så har ni funderingar tveka inte att fråga ;)

Omröstning

vilken årstid ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Tiden

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Bloggvärde

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards