victoriajohannesson

Alla inlägg den 15 april 2011

Av Victoria Johannesson - 15 april 2011 12:37

idag har det varit en alltför dryg dag känner jag men slutet börjar närma sig och lovet kommer krypandes, det enda som är kvar nu är den praktiska delen av sprutkursen eller ska man säga den villkorade läkemedelsanvändningen som man får använda sig av när man gått den, jaja iaf den börjar nu snart om tjugo minuter och jag har väntat på att den ska blrja sedan halv tio :O hahah länge jag vet men jag har faktiskt gjort klart min Etikuppgift som känns helt underbart faktiskt, fick in några söta bilder också faktiskt :)


på morgonen gjorde jag min redovisning om den sibiriska tigern och jag tycker att det gick ganska bra iaf, var inte så nervös ändå som jag trodde jag skulle vara. men jag tror jag fick med det mesta iaf :)


sen ska jag åka hem och byta om sedan vidare till stallet där min kära häst väntar för lite träning :) ska fortsätta där vi slutade igår, som sagt öva lite med transporten om jag får för Frida såklart har jag inte frågat ännu men hon är guld värd om jag får det.. Snart tänker jag skaffa mig en egen transport så ! hahaha men ska se om först vad han är på för humör och vad hans energi talar för idag, så ja det kan bli mycket spännande detta :)


 

Sök i bloggen

Presentation


Hej jag som driver denna blogg heter Victoria, och mitt liv ägnas mest åt min häst Gil :) jag är mer mot det naturligare sättet att hantera och hålla en häst så har ni funderingar tveka inte att fråga ;)

Omröstning

vilken årstid ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Tiden

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Bloggvärde

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards