victoriajohannesson

Alla inlägg den 30 april 2011

Av Victoria Johannesson - 30 april 2011 15:53

hej hopp !


idag är det ju som sagt valborg och det ska spenderas med massa godingar inne i stan ! ska bli riktigt kul faktiskt :) 

igår åkte jag med Emma hem till henne, för idag har vi gått lite på bergvik och shoppat, var ju eegentligen meningen att jag skulle få mig ett par student skor men tja som vanligt hittade jag inte det så pengarna  gick visst till lite andra saker som en tröja, ett par tygskor och ett par byxor som va skitgosiga !! Riktigt bra (Y) så ja idag blir det utgång med andra ors :)


Igår tränade jag lite lätt med Gil, körde lite galoppfattningar vid löslongering och det funkar riktigt bra nu, det som är så roligt är att han kan gå så himla samlat, det va nog ganksa bra att jag inte tvingat på honom galoppen utan att den har fått komma av sig själv lixom :) men ja det kan ju diskuteras det med. sen tränad evi lite på bon och han har ju blivit jätte duktig nu, han gick till och med över igår, eller han blev lite rädd när bakbenen heltt plötsligt va uppe på också, haha så ja han hoppade ner ifrån den rakt frammåt men huvudsaken var ju att han faktist kom över och att han gick upp på den igen :)


nu ska jag göra iordning mig :)

Sök i bloggen

Presentation


Hej jag som driver denna blogg heter Victoria, och mitt liv ägnas mest åt min häst Gil :) jag är mer mot det naturligare sättet att hantera och hålla en häst så har ni funderingar tveka inte att fråga ;)

Omröstning

vilken årstid ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Tiden

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Bloggvärde

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards