victoriajohannesson

Alla inlägg under februari 2011

Av Victoria Johannesson - 9 februari 2011 20:35

Sitter här i min säng än en gång, så otroligt skönt att kunna göra det ! kommer förmodligen tjata om det i all evighet bara för att :)

Idag har det varit en aldeles toppen dag på mariebergsskogen, super duper snygga kort har jag från operationssjukvård :) hahah ska lägga upp dom på fb imorn och här förmodligen bara för att visa att våran klass kan åstadkomma något ibland :) haha grymt snygga var vi i våra fin fina dräkter :D


Åt mat med dom andra flickorna sen begav jag mig mot körskolan, och hör och häpna jag gjorde massa teori så nu är det bara repetion kvar och sluttest sen får jag allt bokat, så gör nog klart det till veckan om jag har tur, några test jag gjorde idag hade jag endast 2 fel på ibland, sjukt ! sen vart det att gå till banken fixade med lite perngar, sen hämta upp madde och cassandra på bibblan, gå tillbaka till körskolan vänta på körlektion, sen hade jag körlektion. Gjorde två snygga fickparkeringar, altså det är ju inte alls svårt bara man har rätt teknik så går det ju hur lätt som helst ! så ska fortsätta öva det nu på egen hand så det sitter som etsat i hjärnan... Men som sagt va allt blir bokat när jag gjort klart teorin :)

Av Victoria Johannesson - 7 februari 2011 08:27

är redan i skolan, börjar inte förrens tio men idag hade jag ju tänkt att jag skulle bygga lite på projektet så jag blir klar, men ne då finns inte eilert någonstans så har han något konstigt, menmen kan ju inte klandra han direkt så det får bli körkortsteori som är lite viktigare faktiskt !

Eilert har iaf projekthjälp hela veckan ut nu så blir att placera sin röv där ganksa ofta denna veckan så det blir färdigt :P


Nu ska jag plugga ha en bra dag alla...

Av Victoria Johannesson - 6 februari 2011 23:25

Alltså ibland då kan humöret rasa till noll, och det gjorde det nyss. men nu tänker vi inte mer på det utan njuter av att jag ligger i sängen och har två underbart trötta katter i fotändan, eller klas iaf och rufus ligger som en boll precis nedanför datorn :) Djur det är verkligen min grej, säger inte ett ord men ändå så förstående är absolut inte egoistiska dom kan ha en förjävla bakgrund men dom försöker hela tiden få hjälp, hjälp till att få ett bra liv. så ja vad sägs flytta till en gård långt bort från männskligheten, och bara leva med massa djur, skulle verkligen vilja ta hand om djur som haft det dåligt speciellt hästar :) Hjälpen uppskattas iaf och dom tackar och tar emot och en dag kommer det något tillbaka och det kan man inte förvänta sig av varje människa omkring sig direkt....


Jag ska sluta förvänta mig saker, resten utav skolåret ska jag bara gå som en maskin och skita i allt, ska bara gå till skolan vara där för vad jag är där för. Plugga järnet så jag går ut med super betyg, för jag är så jäkla trött på att man hela tiden ska kämpa och försöka hitta något som man inte får något tillbaka av så det tänker jag strunta fullständigt i ! Så nu kör vi, nedräkning till studenten kanske, och den föresten kan ta sig i röven, ska vara lika anti som alla andra i klassen är, strunta i allt tänker jag göra !


Du är luften jag andas <3


Dagen fylls av dina andetag

Inget liv utan er, ni finns alltid där för mig och jag för er. hoppas det varar i all evighet !     

Av Victoria Johannesson - 6 februari 2011 08:46

mätt i magen är jag ´, ligger nu i sängen och Miley Cyrus-when i look at you trallar i högtalarna ! härligt :)

Låtsas bad till Gud igår för att vi skulle få fint väder med solen högt i skyn utan någon jäkla blåst :) åkte till stallet imorse och det jag möttes av var ett vackert väder, Underbart, blir att gå till stallet sen, med Sassa och Sassa i släptåg ! -nu blir det att fjolla sig med rebubbled ! eller schack eller något :)


Ge mig vår nu tack :D  

Av Victoria Johannesson - 5 februari 2011 23:22

ligger i sängen just nu, känns underbart att kunna ligga här och skriva på datorn lixom ! höhööh, men ja blir att sova nu faktiskt, ska upp tidigt imorn och släppa ut hästarna, härligt det. hoppas det är underbart vackert väder imorn också och ingen blåst :D ska iaf träna Gil imorn om det inte är tokväder men som sagt var det hoppas vi inte på !


Melodifestivalen nu då, det va ju absolut inte Darin som "öppnade" med hans låt, han va ju inte ens med i kväll. hahahaha, men iaf Dannys låt va ju såklart bäst, dock tyckte jag inte att rapparn skulle gått direkt till final utan att sara skulle göra det eller vad hon hette, hon som sjöng om ögat eller vad det var. hahah bra koll känner jag, mne ja hon gick ju till andra chansen iaf, och tur var väl det ! inte så vidare värst bra låtar nu faktiskt...menmen, hoppas danny går långt iaf. För den va riktigt bra låten, festligt skön :)

Av Victoria Johannesson - 5 februari 2011 19:54

Om fem minuter mina vänner börjar ÄNTLIGEN melodifestivalen 2011, tror tillochmed den öppnas av Darin, hoppas han har en bra låt :D


  

Av Victoria Johannesson - 5 februari 2011 19:43

kanske ska börja varje inlägg med Tjah tjah bloggen vicki girl här :) hahahahahahahhah eller inte ! men funderar iaf på att göra en "logga" som jag använder i slutet av varje inlägg, vet dock inte hur den ska få se ut. Som sagt vi får se ;)

Igår var de tempel, mkt folk var det speciellt i trappan, drack någon blå shot och den va go faktiskt,. Och jag har faktiskt provat rosa pantern och den va så äcklig att jag hällde ut den, 89 spänn rakt i avloppet ! ja betyg för den alltså minus 100000000


Sen blev det lite känslosamt och ja det slutade iaf med att jag gick hem från norsbron.. och ja dagen efter är ALDRIG kul har luggit i soffan sen åtta i morse och kollat på tve, sen när jag piggnat till lite så åkte vi till Gil och han är alltid så filurig i sitt utseende så man blir aldeles glad ! Älskar den hästen mer än jag tycker om mig själv. Myste iaf i hagen med pojkarna och det var mkt uppskattat av dom. Medans Cassandra blev "synad" av Bäbis så myste jag med Gil och han va väldigt pussigo idag :) och han har faktiskt inte tappat sin tand än !

Sen har faktiskt kläderna från bubbleroom kommit, dock ligger dom i ett paket hemma hos mormor, lite långt härifrån... men jag får hoppas på att hon kommer hit med dom imorn, hon är ju faktiskt ledig så :D hahah

Av Victoria Johannesson - 4 februari 2011 17:50

sitter nu här i Amandas säng och har precis plattat till mitt trassliga hår ! vilketgjorde väldigt ont ! herregud när det är fuktigt så går det verkligen inte borsta det, och idag var jag ju illa tvungen att göra det och ja inte mysigt ! ónt.....

Förövrigt är det sjuuuuukt många som ska till Tempel så får se hur svettigt trångt det blir.. ska nu börja på och sminka mig sen öppna första cidern :)

Sök i bloggen

Presentation


Hej jag som driver denna blogg heter Victoria, och mitt liv ägnas mest åt min häst Gil :) jag är mer mot det naturligare sättet att hantera och hålla en häst så har ni funderingar tveka inte att fråga ;)

Omröstning

vilken årstid ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Tiden

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Bloggvärde

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards